Paintball

Sample image

A dzsungel hangulatát idéző Paintball pályánk számtalan természetes, és mesterséges fedezéket tartalmaz, amelynek két végén egy-egy bázis „erőd” is növeli a játék élményét. A pálya két oldalán a kiesett játékosok, szurkolók és érdeklődők, egy plexi falon keresztül figyelhetik a játék eseményeit. A „kispadosok” számára paddal ellátott figyelőt alakítottunk ki. A játékban részt vevők mindegyike teljes védőfelszerelést kap.

Figyelem! A pályát érdemes előre lefoglalni!

Ismerd meg a  legfontosabb szabályokat a paint ball játék kezdése előtt:

  • Minden esetben be kell tartani a kalandpark személyzetének utasításait!
  • A paint ball pályára belépni csak a teljes védőfelszerelésben lehet (védőmaszk, overáll, hölgyeknek védőmellény KÖTELEZŐ – lágyékvédő, kesztyű és nyakvédő használata ajánlott)!
  • Maszkot semmilyen esetben sem szabad levenni a pályán belül!
  • Találat esetén a paint ball marker (játék puska) magasba emelésével jelezzük, hogy kiestünk!
  • Amennyiben védőmaszk nélkül látunk valakit a pályán, egyből „Civil a pályán” felkiáltással meg kell állítanunk a játékot!

Paint ball csapatjátékok:

UTOLSÓ EMBERIG

A játék rendkívül egyszerű, hiszen a csata addig tart, ameddig az egyik tábor játékosai mind ki nem estek. Ezt a játéktípust lehet időre is játszani. Abban az esetben az a csapat nyer, amelyiknél az idő leteltével több játékos maradt.

 

A BECSÜLET ZÁSZLAJA

A játékban részt vevő csapatoknak van egy-egy zászlójuk. A cél, hogy megszerezzük az ellenfél csapat zászlóját, és visszavigyük a saját zászlónkhoz. Ha a zászlóvivő játékost találat éri, akkor a zászlót le kell tenni a földre, ahonnan csak egy másik játékos viheti tovább a zászlót.  Amennyiben a megszerzett zászlót a csapatnak sikerül a saját zászlója mellé helyezni, abban az esetben az adott csapat nyert. Ez a játék mehet időre, is (attól függően hányan játszanak), azaz adott esetben a kilőtt játékos a kiindulási pontra visszatérés után újra részt vehet a játékban.

 

VADÁSZAT KINCSRE

A terep közepére kihelyezett „kincses ládát” próbálják megszerezni a bázispontról kiinduló csapatok. Ha a ”kincset” vivő játékost találat éri, akkor a ládát le kell tenni a földre, ahonnan csak egy másik játékos viheti tovább a ládát. Az a csapat nyer, amelyiknek sikerül a megszerzett kincses ládát és bevinnie a saját bázisára. Ez a játék is mehet időre, és végső eredményre is (attól függően hányan játszanak). Azaz adott esetben a kilőtt játékos a kiindulási pontra visszatérés után itt is újra részt vehet a játékban.

 

VÁRVÉDELEM

Ebben a játékban csak egy csapat helyezkedik el a bázison. Ők a védő csapat. A támadó csapatnak meg kell próbálni elfoglalni a védő csapat bázisát „erődjét”. A támadó csapat akkor nyer, ha sikerül a saját zászlóját kitűznie a védők bázisán. A védő csapat abban az esetben nyer, ha a támadó csapatnak hamarabb kiesik az összes embere. Amennyiben időre megy a játék az nyer, akinek sikerül teljesítenie a feladatot az idő leteltével.

 

CSAK EGY MARADHAT

Ebben a játékban a pályához viszonyított javasolt létszám 4-6 fő. Minden játékos külön pontról indul, és a cél az, hogy utoljára essen ki. Ennek a játéknak az a győztese, aki utoljára esik ki.

 

TÚSZMENTŐ AKCIÓ

Az egyik csapatnál van egy túsz, aki megkülönböztető jelzést visel. A túszmentő csapatnak ki kell szabadítania a túszt, a túszejtő csapatnak pedig meg kel ezt akadályoznia. A túszmentés mehet időre, vagy utolsó játékosig.

 

ELNÖK VÉGVESZÉLYBEN

A testőröknek a célszemélyt kell eljuttatni egyik pontról a másikra, úgy, hogy azt ne érje találat. A célszemély nem kap markert, viszont megkülönböztető jelzést visel. Amennyiben sikerül a célszemélynek bejutnia a kijelölt pontra, nyer a testőr csapat. Abban az esetben is nyernek a testőrök, ha csak a célszemély nem esik ki a csapatból.

 

Paint ball egyéni játékok:

Akkor sincs ok a búslakodásra, ha nincs kivel játszani a paint ball pályán. Ebben az esetben lehetőség van paint ball és airsoft fegyverekkel is a célba lövészetre.

Támogatás

KURCA-PART KALANDPARK
Projekt azonosító: DAOP-2.1.1./E-09-2009-0011

Kapcsolat

.